کارآموزي کار آموزي برنامه نويسي تحت وب با PHP تحت pdf

پنجشنبه 1 مهر 1395
22:55
ali


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کارآموزي کار آموزي برنامه نويسي تحت وب با PHP تحت pdf دارای 95 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزي کار آموزي برنامه نويسي تحت وب با PHP تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي کارآموزي کار آموزي برنامه نويسي تحت وب با PHP تحت pdf ،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزي کار آموزي برنامه نويسي تحت وب با PHP تحت pdf :

بخشی از فهرست کارآموزي کار آموزي برنامه نويسي تحت وب با PHP تحت pdf

فصل اول: آشنایی با محل کارآموزی 1
فصل دوم: آشنایی با زبان PHP 6
1-2: مقدمه 7
2-2: برتریها و نقاط قوت PHP 9
3-2: شما به چه چیزی احتیاج دارید؟ 11
4-2: PHP و فرم های HTML 13
5-2: ساختار های کنترلی 18
6-2: ایجاد توابع 26
7-2: پایگاه های داده 33
8-2: ایجاد برنامه های کاربردی وب 48
فصل سوم: آزمون آموخته ها، نتایج و پیشنهادات 64
1-3: برنامه تغییر سایز عکس 65
2-3: برنامه ثبت نام کاربر 67
3-3: برنامه login و logout 76
4-3: برنامه چک کردن و عوض کردن رمز عبور 79
فرم خلاصه اطلاعات کارآموزی 82
گزارش پیشرفت کارآموزی شماره یک 83
گزارش پیشرفت کارآموزی شماره دو 84
گزارش پیشرفت کارآموزی شماره سه 85
فرم پایان دوره کارآموزی 86

شرکت مهندسی نارا خدمات در زمینه واردات و خدمات دستگاه های بانکی از جمله CBD SORTER ,ATMو .... فعالیت دارد که اکثر بانک های کشور را تحت پوشش داردو توانسته است پاسخگوی نیاز تعداد زیادی از شرکتها، سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی باشد.
ترکیب تخصصی ، شامل تخصصهای نرم افزار، سخت افزار ، صنایع و الکترونیک میباشد. به جهت وجود تخصص در مدیران ارشد شرکت این مجموعه بر پایه اصول و دانش تخصصی انفورماتیک در جهت تامین ماموریتهای پیش بینی شده بنا نهاده شده است.
این مجموعه در زمینه های بازرگانی و فروش و خدمات پس از فروش سیستمهای بانکی ارائه خدمات در نگهداری و استفاده بهینه از سخت افزارها و نرم افزارهای کامپیوتری (عقد قراردادهای خدمات و پشتیبانی)، و پیاده سازی سیستمهای اطلاعات مدیریت (MIS) با استفاده از ابزارهای نوین قادر به همکاری میباشد.
همچنین این شرکت همواره به دنبال پیدا کردن روش های جدید جهت ارائه خدمات بهتروارتقاء سطح کیفی و بهره‏وری بالا میباشد، امید است با همکاریهای فی مابین شاهد شکوفائی هر چه بیشترآن سازمان محترم باشیم. در این قسمت به معرفی واحدهای مختلف این شرکت می پردازیم:

1) واحد شبکه:
در این واحد کلیه امور مربوط به شبکه انجام می شود وهم چنین طراحی و پیاده سازی وب سایت شرکت هم بر عهده این واحد می باشد که اینجانب در این واحد فعالیت دارم .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران پرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]