بررسی شرکت مادیران تحت pdf

پنجشنبه 1 مهر 1395
22:57
ali


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

بررسی شرکت مادیران تحت pdf دارای 53 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شرکت مادیران تحت pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

مقدمه :
تا مدت ها بیش ، این كه برای توسعه یك جامعه كدام یك از عوامل یعنی رشد اقتصادی و یا رشد منابع انسانی الویت دارد بین برخی از دانشمندان و صاحب نظران محل بحث و مناقشه بود ، اما به تدریج اكثریت دانشمندان اقتصاد شناس نیز بر الویت نقش منابع انسانی در توسعه اذعان نموده اند. یكی از اقتصاددانان می گوید از نظر اقتصاددانان سرمایه گذاری اصلی و سرمایه های اصلی یك كشور نیروی متخصص ، ماهر و با دانش جامعه است. هیچ كشوری نیست كه بدون سرمایه های انسانی مناسب به توسعه دست یافته یا روند توسعه خود را ادامه داده باشد. در عین حال ، هیچ كشوری با منابع انسانی غنی نیز وجود ندارد كه توسعه نیافته باشد.
توسعه انسانی اساس هر توسعه ای است و می توان توسعه انسان را از دو دیدگاه مورد بررسی قرار داد. در درجه اول ، دیدگاه ارزشی آن است كه هر انسانی حق حیات و تامین نیازهای خود را دارد و به همین دلیل باید همه تلاش ها صرف فراهم ساختن زمینه های رفاه و زندگی مناسب برای او باشد. از دیدگاه دوم توسعه انسانی مقدم بر توسعه اقتصادی است و به همین دلیل باید تغذیه ، بهداشت و آموزش او در صدر همه برنامه ها قرار بگیرد . بنابراین ، هدف توسعه انسانی ، خلق شرایطی است كه امكان یك زندگی طولانی همراه با سلامت و خلاقیت را برای مردم فراهم سازد.
در این پروژه سعی بر آن شده است تا مفهوم كلی منابع انسانی و سیتم های مؤثر بر آن در شركت صنایع ماشینهای اداری ایران شرح داده شود.
ضمن تشكر از استاد گرامی سركار خانم رجبی و با قدردانی از زحمات و راهنمایی های مؤثر مدیریت منابع انسانی شركت صنایع ماشینهای اداری ایران ، جناب آقای رضایی و هم چنین همكاری قسمت دبیرخانه.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 280 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ایران پرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]